Ceglédről Bezzeg István „Tyű” és Oldal Imre küzd a bajnoki pontokért a gyorsasági motor versenyeken. Tyűt kerestük fel, hogy számoljon be olvasóinknak, mi a helyzet a verseny pályákon.
Legutóbb a Hungaroringen ki kellett állnod a második futamban, mert elromlott a váltó. Sikerült megjavítani ?
– Igen, az a része megjavult, de jöttek más technikai bajok. Bízunk benne, hogy most már majd csak össze áll a jármű. Gőzerővel készülünk az augusztus első hétvégéjén megrendezendő Magyar bajnokságra, ami a Pannónia Ringen lesz megtartva. A verseny már nemzetközivé vált, hiszen Osztrák, Román, Cseh és Szlovák versenyzők is indulnak majd. A hétvégén a futamok ingyenesen látogathatóak, érdemes lesz ellátogatni Sárvárra.
Milyen pálya a Pannónia Ring ?
– Igaz messze van, de jobban szeretjük, mint a Hungaroringet, mert élvezetesebb rajta motorozni. Gyorsabbak a kanyarok és nem abból áll a verseny, hogy nagy fék, nagy gáz, mint a Hungaroringen.
A legutóbbi szlovákiai verseny kimaradt a Magyarok számára. Hogyan tartod magad edzésben ?
– Rendszeres kardio edzésekkel és heti két-három alkalommal kerékpározással készülök fizikálisan. Annyira rövidek a futamok, hogy nem kell speciális erőnléti edzéseket tartani. Verseny előírás, hogy gyári üzemanyag tankkal lehet csak indulni, amibe csak 15 környi üzemanyag fér, így nem szokott 13-14 körnél hosszabb lenni egy verseny, ami nem annyira fárasztó, mint egy 25 körös VB futam.
Hányadik hellyel lennél elégedett Sárváron ?
– Jól ismerjük a pályát, viszonylag sokat gyakoroltunk is rajta. Dobogó, vagy dobogó közeli helyezéseket várok mindkét futamon.
-pézsé-